Lite efter

Hej på er! Jag tänkte skriva ett inlägg om den underbara helgen som varit men jag ville vänta tills jag fått alla foton, och det har jag nu!

I Fredags ville jag jättegärna gå på sista afterworken någonsin på blue moon bar här i Karlstad, men det var verkligen ingen som kunde följa med mig, men jag accepterade mitt nederlag och bestämde mig för en lugn hemma kväll. MEN, sen ångrade jag mig för min kära vän Albin hade fyllt 18 år och man skulle ut och fira honom, så jag hängde på Albin, Daniel, Persson, Frida och Joakim ut på krogen. Vad jag tänkte skulle bli en lugn utekväll blev inte alls så lugn. Blev sjukt bakis dagen efter. Så ni vet.


Här har ni ett finfint kort på Albin, Daniel och Frida från kvällen :)


Anledningen till att jag ville ta det lugnt Fredagkväll var för att jag skulle hem till Joakim och fira hans 25 års dag på lördagen. Detta kändes ganska omöjligt när jag vaknade men efter nån tupplur och lite mat så mådde jag helt okej när klockan blev dags att åka. Mötte upp Elisabeth och Malin på stan och for sedan hem till Jocke för lite party. Kvällen var helt underbart kul, en rent igenom lyckad fest, har inte haft så kul på länge :D










Har verkligen haft jätteroligt hela helgen, är riktigt pepp på livet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0