Thailand omg! :D

Fick nyss ett överraskande samtal från min pappa i Oslo, han ringde och frågade om jag och syrran ville med till Thailand i två veckor från och med den 28:e Febriari! :D Gissa om jag blev lycklig!? Thailand är verkligen helt underbart! Jag var där hösten 2007 och det var verkligen bästa semestern någonsin! :) Hoppas verkligen att det blir bestämt nu, längtar helt galet mycket! :D

Här är lite härliga bilder från den förra semestern i Thailand:





Men nu måste jag skynda mig och byta om, har dans på universitetet om en stund.
Vi hörs ikväll igen :) Kramar!


Kommentarer
Postat av: - YE HELLU!

- GOOD FOR U!

2010-01-22 @ 13:23:01
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0