Röd dag

Hej! Idag har Alex haft ledigt från jobbet så vi har bara tagit det lugnt hela dagen :) Jättehärligt! (även om varje dag är så för mig, hehe) Vi har badat, bakat muffins, och minimuffins i knäckformar :D jättesöta! Sen har jag även gjort massvis av cernitmuffins :) Min favoritsyssla nu för tiden :P Ni kan se dem lite längre ner.


Minimuffins i knäckformar!



Ett par örhängen och massvis med hängen. De är väldigt lika andra jag gjort tidigare men i andra färger :)
Sorry för den dåliga bildkvaliteten föresten, har förminskat bilden i paint :P
 

Men nu ska vi sätta på filmen Men in black 1, vi såg 2an igår och jag har sett den flera gånger innan men aldrig 1an så det ska bli spännande :) Kanske skriver lite senare innan jag somnar, är uppe så sent jämt så jag lär inte ha något bättre för mig medans min raring sover. Så.. Hörs senare! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0