Dermanord och HM

Jag måste bara säga hur sjukt bra mina nya hudprodukter är! Fick ju hem mitt paket från Dermanord häromdagen och min hud har verkligen blivit MYCKET bättre! :)  Känns jättebra, jättelen, återfuktad och frisk. Testade deras papaya peeling igår också och verkligen wow! Är helt underbart skön. Det var verkligen värt att lägga ut pengar på :)

Idag har jag varit barnvakt till lillasyster, tvättat och pysslat lite. Ni får se resultatet lite senare ^^ Kom också på att jag måste visa vad jag hittade i HM katalogen för någon dag sedan. Ett kroppssmycke! Tyckte det var jättefint, och det kostar bara runt 70 kronor. Så det ska jag beställa nästa gång jag får pengar. KANSKE bikinin också, behöver verkligen en ny bikini men det känns ju lite tidigt att handla sånt nu. Fast det brukar ju ta slut väldigt fort. Dilemma.. 

 


Ska ta kort på allt pyssel jag gjort idag nu så jag kan lägga upp det nån gång! :) Kram sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0