Sjuk, IGEN.

Hej på er! :D
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör! Jag har ont i halsen och febern kommer och går.. INTE KUL.
Trots detta pallrade jag mig in mot stan idag för att göra teoriprovet till körkortet, och jag ägde! :D
Himla härligt att ha det överstökat, bara uppkörningen kvar nu! :)

Jag gick in på Lagerhaus en stund innan bussen gick tidigare idag och jag såg att dom har fått in massvis med Pacman artiklar till badrummet, och jag blev så sugen på att köpa, men jag har verkligen inte råd. Det suger.
Men här har ni lite av det som finns:


Badrumsmatta 129 kr


Duschdraperi 149 kr

Badskum 19 kr


Kan även passa på att tipsa om mitt pacman armband som man kan köpa för 80 kr :)




Men nu ska jag vila en stund innan Martin kommer över med semlor :)
Ha en fortsatt fin Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0