Livet leker!

Hej på er alla!

Nu ska jag berätta något ascoolt! Jag har kört halkbanan idag :D Det var FETT kul och jag måste säga att jag är otroligt impad av mig själv med tanke på att jag endast kört bil i 5 dagar :)

Idag har jag även schoppat lite, hittade massvis av söta nattlinnen och underkläder på rea på Kappahl (Bergvik då förstås) De har ju aldrig något vettigt inne i Centrum. Saker som jag velat ha hela vintern men inte haft råd att köpa.

Sen köpte jag även dessa fina örhängen och armband, LOVE IT!



Köpte även lite små stryknitar och rosa&svart lädertyg för jag tänkte göra små rosetter att ha till örhängen (såna som finns på glitter) Hoppas det blir bra! :)

Nu ska jag laga mig lite middag och sen kanske ta en tur nerför gatan till Martin.

PUSSELIPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0