KÖRKORT!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Idag har jag klarat uppkörningen och därmed fått körkort :D Jag kan knappt tro det! I början kändes det sjukt illa eftersom körningen gick så dåligt men nu har det äntligen börjat sjunka in och det känns FETTNICE! :D Målet om att få körkortet innan Thailandsresan gick att hålla och jag är faktiskt riktigt nöjd över att jag klarat det efter cirka 3 veckors körning, inte dåligt det :)

Nu ska jag alldeles strax åka hem till Joel och fira med att laga ett par smarriga pannkakor och efter det ha danslektion med Shirley. Låter som en perfekt dag tycker jag :)

Hoppas ni får en fortsatt fin (och osnöig, om det är möjligt nånstans..) dag!
hugzie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0