Julshopping på stan

Har ganska nyligen kommit hem från stan. Jag mötte upp Joel så gick vi och kikade på julklappar och lite annat skoj :) Hittade några klappar till Alex, ÄNTLIGEN! Började känna mig lite stressad nu med tanke på att vi ska till Stockholm på fredag och vara borta till den 22:a.
Sen Hittade jag även lite klappar till mig själv ^^ Bland annat de här smycke tängerna! Finns i 4-pack hos Panduro för 129 kr, de är inte bara bra att ha utan otroligt söta också :D Köpte lite mer småpysselprylar där också :)

Hittade också ett par örhängen på Ur & penn för bara 29 kronor!



Och tre par läderband från Bikbok för 49 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0