Julhandel

Idag har jag varit i stan med Alex och handlat de första julklapparna :)
Det var så roligt att komma hem sen och slå in allihopa :D
jag älskar verkligen att slå in paket!

Sen jag kom hem har jag hunnit vara så duktig att gå och handla och laga en ordentlig middag också.
Tummen upp på det. Trodde inte jag skulle orka eftersom jag fortfarande är lite sjuk och var helt slut när jag kom hem från en dag på stan.
Men nu ska jag öppna julmusten och lägga mig tillrätta framför tvn :)

Hoppas ni får en bra kväll! :)




Kommentarer
Postat av: alex

de va nice :)

2009-12-05 @ 01:01:08
Postat av: Alex

va fina dom blev :)

2009-12-05 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0