Jul i Enebakk

Sådär! Nu har jag chansen att sätta mig ner i lugn och ro och skriva lite :) Åkte till Enebakk utanför Oslo den 23:e och har firat julen där :) Vi var hemma hos mammas pojkvän Rune på hans hytta. Det var så otroligt mysigt!
Såhär såg det ut:



Jag och Alex sov i en liten stuga utanför själva huvudbyggnaden. dvs den till vänster.
Var verkligen ett perfekt ställe att fira julen på :) Och ser ni vad mycket snö!? :D
Nu är iallafall jag och lillasyster hos pappa inne i Oslo, ska stanna här ett par dagar innan det bär hem mot Kil igen.
Min jul har varit jättemysig :) Hur har eran jul varit?

Kommentarer
Postat av: hemligt

min jul va oxå jätte mysig! :) jag firade den med en underbar tjej som jag älskar i norge, å så fick jag en skit bra julklapp! :) hoppas din jul va lika bra som min ;D

2009-12-26 @ 14:05:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0