Hudprodukter jag VILL HA :)

Nu är det dags för mig att köpa på mig massa nya hudprodukter! jag vet inte hur många olika jag testat men det här tror jag verkligen på! Jag var ju på ansiktsbehandling förra helgen där jag fick massa bra tips, och nu efter jul har jag råd att lägga ut, för det kommer verkligen inte bli billigt..


Produkter från DERMANORD:
1. Gentle Refreshener 250 ml, 165 kr
2. Coldpressed Jojobaoil 30 ml, 130 kr
3. Face Protection 50 ml, 295 kr
4. Olive Cleansing 250ml, 195 kr


I.d Get Started Kit Light, 995 kr

Innehåller:
1. 2 st Foundation SPF 15, Fairly Light och Light -
En foundation i puderform, baserad på bergsmineraler.
2. Concealer Bisque - Concealer som används över/under foundations
3. Warmth All Over Face Color - Rouge som ger din hud en varm solbrun ton
4. Mineral Veil - Transparent fixerande puder, håller makeupen på plats
5. Flawless Application Brush -  Buffborsten ger en lätt till medel täckning och passar utmärkt till alla produkter ovan
6. Max Coverage Concealer Brush - Borste till concealer
7.  Full Flawless Face Brush - Samma modell som  Flawless Application Brush, men en storlek tjockare för ännu mer täckning


Sen funderar jag även på om jag ska köpa en Peeling från Dermanord, det blir nog den här isånafall:


Papaya Peeling 130 ml, 195 kr


Kommentarer
Postat av: Millah

Överraskning i min blogg..Grattis =) Kram

2009-12-27 @ 18:18:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0