Full rulle

Idag har det varit fullt upp hela dagen! Började med att vi åkte på födelsedagskalas hos Alex kusin Amanda som fyllde 11 år. Sen åkte vi hem och jag spelade lite guitar hero (jag är bäst på det nu! :D) medan Alex klippte sig. Sen gjorde vi, eller jag.. pepparkakshus, mitt första på flera år! Så här blev det:

Diggar ni min fina tomt med ferrariparkering eller? xD

Sen kom det över massa folk och vi åt middag. Nu sitter vi och väntar på att Max ska komma. Tänkte bygga snögubbe men det är tydligen inte kramsnö :( bajs på det! Men vi får se vad vi hittar på, får bli något skoj eftersom vi åker ju hem till Värmland igen imorgon.. buhu, gillar ju att vara här.

Men hoppas ni får en go kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0