Bonde söker fru

Har inte hunnit skriva så mycket idag eftersom jag varit ganska upptagen. Har nämligen gjort massa julkort som tagit lång tid + att jag har börjat skriva på en uppsats om dansens historia till min danskurs på universitetet. Den ska inte lämnas in förens efter jul men det känns ändå skönt att ha börjat så det inte blir såndär sista minuten stress som det brukar bli ;P

Har förövrigt precis kollat klart på Bonde söker fru :D Jag vet! säg inget.. men min mamma har gjort mig beroende. Man kan ju inte rå för att undra hur det går för den rödhåriga lilla gubben eller den söta häst-tjejen som blivit så kär :D

Ni kan ju inte påstå att det är HELT ointressant? :)




Jag tänkte iallefall fortsätta lite på min uppsats nu när jag äntligen är på skrivarhumör :)
Hörs senare! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0