Ansiktsbehandling

Kom precis hem från stan och min Ansiktsbehandling hos Östermalms hurvårdsklinik! Det var helt underbart skönt!
Något som jag absolut kommer fortsätta göra en gång varje säsong :) Fick dock reda på att jag använt helt fel produkter som bara skadat min tydligen känsliga hy, så jag fick riktigt bra tips!

Behandlingen började med en rengöring av ansikte och ögon, fortsatte med peeling och ångbehandling. Sedan klämdes det lite och rengjordes,hon plockade även mina bryn! Fick sedan en oljemassage och efter det en återfuktande ansiktsmask. Avslutade med att jag fick en sista rengöring, några droppar olja och en dagscreme. HUR SKÖNT SOM HELLST! är så otroligt nöjd.

Nu står Alex och gör varm choklad och värmer bullar som vi ska mysa lite med, efter det blir det ett varmt bad :)

Ha en härlig vit Lördag! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0