Andra advent

Är det verkligen redan andra andra advent!? Det känns inte..
Jag har inte fått någon riktig julstämning än, jag har inte ens en ljusstake eller stjärna i mitt fönster.
Och nästa helg är det lucia, LUCIA? jag kan knappt förstå det.
Men då ska det iallafall bakas lussebullar och pepparkakor så då kanske man äntligen får lite julkänsla :)
Julen är ju den absolut bästa högtiden som finns så det är bäst för den att den märks snart!
Jag får nog åka in till stan och köpa en fönsterstjärna imorgon :)




Idag vaknade jag iallafall klockan 15 x) jag förstår inte hur jag kunde sova så länge!
Jag trodde att jag hade gjort mig av med den sommarlov-vanan, men den verkar vara påväg tillbaka.. Jag som hade stora planer för dagen.. jag skulle städa, ta ett fotbad, och göra lite mer nya zernitsmycken :) Så skulle Alex komma runt 7, men han bestämde sig för att komma två timmar tidigare istället så vi har lagat pannkakor och myst lite framför teven ikväll :)



Är det någon som vet varför det inte var något Hål i väggen ikväll? :O
Jag som för första gången satt frramför teven och väntade på att det skulle börja..
Dåligt..
Men nu ska jag sega lite mer framför teven, och sen sova! :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0