Shoppaholic

Idag har jag varit inne i Karlstad en sväng, åt lunch tillsammans med Joakim och sen fördrev jag tiden i massa butiker. MYCKET DUMT GJORT med tanke på min sväva budget men jag hittade lite saker som jag trots detta inte kunde motstå, men det var verkligen budget så jag har inte jätte dåligt samvete iallafall. Jag hittade ett par lusrosa converseliknande skor på h&m för 129 kr, billigtbillgit! och ett vitt nitarmband med guldiga nitar för 39 kr på kappahl.

MEN, jag vill ha en ny väska till våren och jag funderar på en brun läderväska och har väldigt svårt att bestämma mig för vilken jag vill ha så tyck gärna till och hjälp mig :)



300 kr



320kr


Väskorna är från yesstyle.com om någon undrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0