Mycket att göra

Hej på er! :)

Hur har eran helg varit? Jag har haft det jättemysigt! Igår var jag och Alex ute och åt och sen gick vi hem och låg framför tv'n hela kvällen, jätteskönt! :) Tittade på Godzilla på 4an, det var inte igår kan jag säga! hehe.

Idag kommer jag vara ganska upptagen, jag ska ut och försöka förstå mig på bilen lite innan intensivkursen börjar vecka 4. Så ska jag städa min garderob och skriva klart uppsatsen till danskursen.

Ska försöka få lite smycken gjort och göra klart mina beställningar, men jag får se hur mycket jag hinner med!

Vi hörs säkert senare, Puss på er!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja, värt är det säkert, har velat ha sån cover all mix men har inte sett här:(

2010-01-17 @ 19:48:42
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! din med.

2010-01-17 @ 21:58:58
URL: http://paaulinasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0