Massa olika smycken

Hej! :)
Idag har jag gjort färdigt några av mina beställningar och även gjort lite nya smycken. Jag har inte hunnit lägga upp det tidigare eftersom mitt internet slutar fungera stup i kvarten.. Men nu ska jag försöka hinna lägga upp allt innan det lägger av igen, så här har ni dagens handgjorda smycken:



Cupcake örhängen i roliga färger



Ett armband i vita sidensnören med en rosa rosett på
Funderar på att sätta på mer rosetter i olika storlekar, men orkade inte mer idag.



Ett armband med pacman berlocker




Gjorde två miniberlocker, en cupcake och en glass

Tack och hej! Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

va duktig du är måste jag säga! vilket pill..

Hoppas du haft en bra dag!

2010-01-19 @ 20:08:56
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: kitty

Riktigt fina smycken! Säljer d något, eller ? ♥

2010-01-21 @ 21:06:15
URL: http://kittyyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0