Marsipankonst?

Nu har Alex somnat, tror jag, vi har ganska nyss tittat klart på filmen Men in black 1 och tusan vad bra den var! :D Asskoj ju! Gillade i början när han försökte göra det där papperstestet dom gav honom, haha. Jaja, jag sitter i alla fall uppe som vanligt och är pigg och uttråkad. Kan passa på att visa lite av min marsipankonst jag gjorde här om dagen, hehe. Inte så avancerat och ser väldigt tråkigt ut eftersom jag inte orkade gå och köpa karamellfärg. Men de var goda endå :) Gjorde många fler men alex åt upp dom, så det fanns bara en ros och en jordgubbe kvar till mig!



Men nu har jag inget mer roligt att skriva så jag ska se på extreme survival ellervad det heter på discovery channel och försöka bli trött! Hörs imorgon igen när jag varit i stan och handlat mer pyssel :D Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaa fina!

Söt blogg du har!

Sv: Tack :D www.bettiesgalleria.com kan man köpa sådana :D

2010-01-07 @ 16:19:12
URL: http://nikehuayun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0