Gott nytt!

Jag har glömt att säga gott nytt år ju! :) så Gott nytt år! :)
Herregud, 2010.. Tiden går så otroligt fort!
Jag spenderade min nyårsafton hemma hos Robin med Alex och Johan :) Det var en riktigt trevlig kväll med massa trevligt folk och gott att dricka. Och INGENTING blev fel den här gången! :D Man förväntar sig alltid jättemycket av nyårsnatten och sen blir det bara en besvikelse, men i år var helt perfekt! :)
 

 
Jag precis innan 12 slaget när alla förutom jag, alex och några få andra hade dragit ut för att smälla raketer. 


SKUMPAAA!


På väg ut för att välkomna det nya året! :)

Hoppas att ni också hade en trevlig kväll! :) Nu ska jag mysa med min älskling ^^ Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0