030110

Jag har varit riktigt dålig på att skriva på sistonde, har försökt umgås med Alex så mycket som möjligt eftersom han snart börjar jobba igen och då ser jag honom ju nästan aldrig :(

Har fått reda på det sista antagningsbeskedet till universitetet nu också! :)
Kom in på två danskurser, en kurs om dansterapi, en skisskurs (haha fråga inte!) :D Och en Statistik kurs.
Det som suger är att jag inte kom in på någon psykologikurs eftersom jag redan kommit in på för många poäng, men jag går ju hellre det än Statistik så jag ska försöka ordna med det på måndag!

Gjorde endel smycken igår också, eller berlocker. Har inte hunnit ta kort på dem och så än men jag gör det senare, jag lovar! För nu ska jag städa lite :D

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0