Veckan so far

HEJ&HALLÅ!
Den här veckan har varit helt underbart härlig än så länge! Jag har inte haft tråkigt en sekund.
Har dansat en massa, lyckats riktigt bra på körlektionerna, småshoppat lite och bokat in teoriprov och uppkörning! :D Det ni!



Här är lite av det jag handlat på mig under veckan, måste bara visa det för jag är så nöjd, hihi.

Topp från Lindex, 99 kr (billigt va!?)

Cupcake läppglans Bikbok
, 29 kr.
Det fanns i massa andra olika designer men jag tyckte det var lite roligt att det var ett ljus på det här, förstår inte grejen, kommer ju gå sönder i väskan.

Har även börjat göra lite smycken igen, tänkte lägga ut dem i ett inlägg senare :)

Ni får ha det så härligt sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0