Tempel is the shit

Kom precis hem från Studentfesten på Karlstads nya innehak Tempel.
Gick dit med Malin, Millie och Madde. MMM. Haha. eh. Ja.
Det var verkligen otroligt fräscht! Så himla synd att det är 23 års gräns och att man inte kommer in en vanlig fredagskväll.. Men jag lär absolut gå dit igen en annan Studenttorsdag :)



Kvällen slutade tidigt eftersom jag har körlektion imorgon och det är nog inte så smidigt att komma bakfull dagen efter att man haft en riskutbildning som innefattade just det där med alkohol och körning. höhö.
Så nu ska jag kika på en film och försöka somna så jag är pigg och kry imorgon! :)

Wellwell, hoppas ni andra också haft en trevlig kväll, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0