I was once a loyal lover

Ja, Death Cab For Cutie har sen så länge jag kan minnas varit mitt absoluta favoritband, och det kommer nog alltid vara det :) VARENDA låt är verkligen asbra, och texterna geniala! Jag var bara tvungen att säga det  ^^,



Idag har jag varit och tagit spruta inför Thailandresan, och för första gången var jag inte ett dugg rädd eller nervös, tror jag har skakat av mig min extrema sprut-rädsla. Skönt! :) Nu ska jag snart in till Karlstad för min allra sista körlektion innan uppkörninen, de ni! Hoppas bara att det känns bra så jag är redo inför uppkörningen, MÅSTE ha körkort innan Thailandsresan ju :)

Senare ikväll kanske jag (om jag inte mår sämre) ska på Widelius Dance Company's träning och testa om det är något för mig. Det skulle vara roligt att vara med men det krockar med min danslektion på universitetet, så jag får se vad som är mest utmanande :)

Men nu måste jag nästan skynda mig så jag hinner med tåget!
HEJSVEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0