TÄVLING TIDNINGSPRENUMERATION

VINN VALFRI TIDNINGSPRENUMERATION (VÄRDE UPP TILL 450 KR)!

Skulle du själv eller någon du tänkt ge en julklapp vilja ha en tidningsprenumeration? Var då med och tävla hos mig om en valfri prenumeration från Tidningskungen! Om jag själv skulle vinna tävlingen skulle jag välja Cosmopolitan eller ELLE.

På Tidningskungen.se finns över 1300 erbjudanden på både svenska och utländska tidningar. Du får alltid de bästa erbjudandena och dessutom avslutas din prenumeration när du fått det antal nummer du beställt. Så inga krångliga bindningstider att tänka på heller

För att vara med och tävla:
- Skriv som kommentar vilken tidning du skulle välja från Tidningskungen.se
- Bli gratis medlem på Market2Member HÄR om du inte redan är det
(om du vinner måste du kunna uppge ditt användarnamn)

Tävlingen pågår tom 20 december



Kommentarer
Postat av: tonje

Jag vill tävla på denna tävling för att jag tycker om att läsa tidningar,och horoskop. Eftersom jag inte har så koll på modet nu, så vill jag gärna vilja ha det. Om jag vann skulle jag vilja ha cosmopolitan :):)

2009-12-10 @ 23:40:08
Postat av: Pierre larsson

Allt om Vetenskap

2009-12-11 @ 11:40:02
URL: http://pjarsong.blogspot.com/
Postat av: camilla

allt om vetenskap, det är en bra tidning!

2009-12-11 @ 12:04:13
Postat av: ida

Är medlem på market2member!



Jag skulle vilja vinna...åååå,det är så svårt att välja! Illustrerad Vetenskap eller Amelia... hmmm.... Amelia!

2009-12-14 @ 22:58:03
Postat av: Moa

jag vill vara med! :D



jag är medlem på Market2member men vet inte vad jag heter utantill :)

om jag vinner vill jag ha FRIDA :)

2009-12-16 @ 07:02:10
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0