TÄVLING KROPP & SJÄL

VINN KROPP & SJÄL PAKET!

Nu kör jag igång min första tävling tillsammans med Market2Member där ni kan vinna ett underbart Kropp&Själ paket (värde 495 kr)!

Kropp&Själ upplevelsen kommer från Live it - den perfekta julklappen där mottagaren får välja mellan flera hundra upplevelser i hela landet.

Själv gillar jag deras Kropp&Själ box bäst, för vem älskar väl inte en skön behandling, make-up styling eller en spadag..? Men de har även äventyr, mat, motorsport och kultur och många andra upplevelser att välja mellan.


För att vara med och tävla:

- Skriv som kommentar vad du helst skulle vilja ha i julklapp från Liveit.se

- Bli gratis medlem på Market2Member om du inte redan är det HÄR (du måste kunna uppge ditt användarnamn)

Tävlingen pågår tom 13 december 2009



Om du för övrigt tänkt julshoppa något på nätet i år kan du spara massor med pengar genom Market2Member. Allt du behöver göra är att besöka deras sida innan du går vidare till en butik så får du pengar tillbaka på ditt köp. Helt enkelt gratispengar när du shoppar hos t.ex ellos, Apple Store, Nelly, Beauty Planet, Bokus, CDON och hundratals andra kända butiker!

 


Kommentarer
Postat av: alex

hej! jag skulle vilja vara med och tävla, om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en dag på ett spa eftersom jag har ett stressigt jobb och skulle behöva en avslappnande dag!

2009-12-10 @ 00:07:38
Postat av: karl

Tjena! jag vill vara med och tävla! och om jag vann skulle jag behöva en klassisk behandling! de verkar skönt ;D

2009-12-10 @ 00:10:18
Postat av: Camilla

Hej! Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja vinna något som har med äventyr att göra.Älskar späning:)

2009-12-10 @ 16:26:24
Postat av: Camilla

En klassisk behandling skulle jag behöva :)

2009-12-10 @ 22:08:09
Postat av: tonje

Jag skulle vilja piffa till min utseende look, och den "makeuprådgivning" verkar väldigt bra att se om jag kan börja sminka mig på ett annat sätt. välj mig

2009-12-10 @ 23:46:20
Postat av: Johan

Tja, jag vill va med och tävla, om jag vinner vill jag ha en ansiktsbehandling

2009-12-11 @ 00:46:26
Postat av: camilla

Jag vill vara med och tävla och om jag skulle vinna vill jag ha en dag på spa. I dessa stressiga tentatider har jag dragit på mig ryggskott och har inte kunnat göra något vettigt av denna veckan, har bara legat på soffan och oroat mig för skolan. Och efter tentorna kommer inte stressen vara över, då kommer jag börja gnaga på mig av oro för att få göra om tentorna i påsk....

2009-12-11 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0