Shoppashoppashoppa :)

Idag har jag varit på stan och letat efter den perfekta julstjärnan. Det var i princip omöjligt tills jag gick in på Boulevard hittade en både billig OCH fin :) Helt fantastiskt! Köpte även lite mer cernitlera, en basic kofta från Gina, en sista julklapp till lilla mamma och en ljusslinga med hjärtan från Åhlens, hur söt som hellst! :)



När jag kom hem pysslade jag lite med mina nya leror. Tidigare har jag ju gjort mest örhängen men idag testade jag att göra berlocker istället, blev ganska nöjd faktiskt! :)



Muffins


En munk och en glass


Och lite random sådär, en banan :)


Nu kom Alex hem från jobbet så vi ska laga lite kvällsmat, PUSS på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0