Mellandagsrea

Länge sen jag skrev nu igen!. Blir lite så i julen, så mycket att göra! :) Igår var första dagen jag var hemma från Oslo så jag och Alex åkte in till stan för att göra lite ärenden och kolla på rean. Nog för att det var tre dagar in i rean men det fanns ju verkligen INGENTING :( Det finns nästan aldrig några roliga kläder i Karlstad..
Men jag handlande lite saker som inte var på rea endå och lite pyssel, bland annat lite mer rosetter och så, se vad det blev av dom lite längre ner ^^

Föresten! Innan jag åkte hem från Oslo hann jag gå in en kortis på Accessorize, det var 50% på nästan allt! Så himla synd att jag inte hade nog tid att handla mer, de är min absoluta favoritaffär och den finns ju inte här.. Hann köpa ett par jättesöta trosor där endå:

Dom är lite mer rosa än vad som syns på bilden och så står det gorgeous på rumpan x) haha.

Här är vad jag gjorde av mina rosetter, det blev ett armband med rosa rosetter på :) De sitter lite random just nu men jag får fixa det när jag orkar :) Funderade även på att ha vita eller gråa istället för rosa men det är kanske lite för somrigt just nu? Vad tycker ni?




Fick hem mitt I.d Get Started Kit igår också! Ska bli så kul att testa det sen :) Vi hörs senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0