Kamera vs Utlandsresa

Kom ganska nyss in från kylan, har varit och gjort ärenden och sitter nu och äter varm och god pasta :)
Tittade lite i nyhetsblad och hittade ett jättebra erbjudande hos Expert på den nya kompakta digitalkameran Samsung ST-550.
Om man lämnar in sin gamla kamera så får man den nya för 1000 kronor billigare! Jag har 2 stycken gamla digitalkameror, en som är helt paj och en som tar skumma bilder så det hade ju varit jättebra att lämna in den trasiga om jag hade tänkt att jag skulle köpa en ny kamera :P Men så är ju inte fallet..
Jag försöker spara ihop till en utlandsresa istället. Jag har ju trots allt en väldigt bra digital systemkamera som jag kan använda, lite tumligare men det får jag leva med :P
Nu ska jag iallafall äta upp min mat och sen börja göra mig redo för att åka in till stan, ska försöka hitta en liten julklapp till lilla systeryster och sen ska jag iväg på årets sista dansträning på universitetet :)
Hörs senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0