Glassen blev räddad!

En av mina berlocker till mitt armband gick sönder idag när jag sov på bussen, toppen på glassen åkte av som ni ser (ringen som sitter ihop med armbandet satt i den) så den lossnade från armbandet..

Men Alex pappa fixade det :D Han gjorde ett hål i struten på glassen och satte fast ringen där istället. Det blev faktiskt mycket bättre än innan! :) Måste bara hem och göra en ny topp till glassen sen blir den kanon!

Nu är Alex på väg hem också så snart blir det sova :) Ska upp hyfsat tidigt imorgon för jag har en tid hos Östermalms hudvårdsklinik för en Ansiktsbehandling imorgon 12.15 :D Ska bli så skönt! Är första gången jag går på något sånt. Berättar mer om hur det var imorgon :)
Men ni får sova så gott! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0