Äntligen hemma!

Hann inte skriva på hela dagen igår, var jättemycket stress innan vi åkte hem och när vi väl kom hem hade jag också en del saker att göra. Hann dock gå ut på en promenad med min älskling innan vi åkte ifrån Stockholm :)



Jag och hjärtat ute i kylan


Så här vitt och fint var det i Tyresö :)

Idag har min syster Camilla som numera bor i Göteborg varit här på besök :) Jag har också hunnit med att storstäda hela lägenheten och nu tvättar vi lite. Ska åka iväg till Oslo imorgon för att fira julen där så har endel att stå i innan vi åker. Ska blandannat in till Karlstad och köpa de sista klapparna och även köpa lite pysseltill mig så jag har något att sysselsättta mig med borta i norge :)

Men nu ska jag och Alex gå och handla lite som vi ska ha med oss till norge, hörs senare!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0