Håller mig upptagen

I Onsdags började jag min intensivkurs på Karlstads trafikskola, och det är verkligen hur roligt som hellst! :D
Bara på tre dagar jag jag kört själv till Råtorp, skoghall m.fl. lärt mig parkera på alla sätt och vis, kört inne i Karlstad och startat i backe :) Tycker jag är ganska cool nu faktiskt ;)

Nu sitter jag iallafall i Oslo och ska kanske träffa en gammal vän på stan senare idag, sen förmodligen gå på bio med pappsen. Skönt att vara borta ett tag :) Längtar dock till måndagen och körlektionen, haha :)

Jag har även gjort en hel del nya smycken, som är riktigt snygga! Ska lägga upp dom någondag när jag orkar lägga ner mig. Har blivit lite lat, men jag har faktiskt gjort en ny blogg som är till för bara mina smycken. Jag har inte lagt upp något än men jag säger ifrån när det hamnar lite smycken där! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra mig mot centrum :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0