Best of 2009



Januari -
Alex vänner kom hit på besök, skojskoj!



Februari - Jobbade massvis med projektarbetet - gjorde en kokbok



Mars -
Hände inte så mycket här :P


April - Studentfesten på Koriander! AWESOME! Och en hel den andra partyn :)


Maj - Massa dansing, jätterolig dansuppvisning med moderna och så gick jag catwalk på en modevisning, haha!



Juni - Balen, Studenten, Peace and love festivalen. Men inget slår att jag fick en liten lillasyster :D



Juli - Jobbade på arvikafestivalen i VIP baren och sista kvällen spelade Tiger Lou! :D Helt underbart!
 

Augusti -
Bodde i princip hemma hos Johan med Alex :) Massa partyn och annat skoj med blandannat amerikanarna :)

 
September -
Härliga promenader med mamma och lillasyster


Oktober -
Jag och Joline drog ut och spontanfestade, var så sjukt rolig kväll! :D


November - Jag och Joel drog ut på Bluemoon och sedan fortsatte partyt hemma hos honom, riktigt skön kväll!


December - Jag kan inte välja, hände massa härligt här: pepparkaksbak med celine, åkte hem till Alex i sthlm, julafton i Oslo, fick min första ansiktsbehandling och massa härliga kvällar med min älskling :)
  





Kommentarer
Postat av: Joel

Ett fint år kan man säga! :D

2010-01-11 @ 01:59:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0