Fönstershopping

Sitter och fönstershoppar lite på internet just nu, så mycket fint!
Jag ÄLSKAR verkligen det som finns i butikerna nu, det var länge sedan jag kände så.
Sommarens 80-tals comeback var ju ingen hit för min del iallefall (även om jag äger X antal chinos) hehe.

Hittade iallefall lite fina linnen på Topshop, och även ett par råsnygga ♥SKOR♥! hihi
Och vill ni hitta jättefina smycken för ett bra pris borde ni besöka Cocoo.se, armbanden nedan är därifrån :)





♥ Rosa linne (asymmetric panel zip west) från topshop ca 300 kr
♥ Svarta (ankle chain heels) från topshop ca 750 kr
♥ Enkla nitarmband i gult och blå/lila från Cocoo 195 kr
♥ Svart flerradigt nitarmband från Cocoo 195 kr

villha villha VILLHA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0